Hello everyone and welcome to Your Turn to Die – Death Game By Majority and in this episode, we reach the conclusion of the main game
—————————————-­­—–
Subscribe for more! ►

Follow Me on Social Media ♦

About me – Here on my YouTube channel I strive to make fun and entertaining videos of the games I love to play every single day. Make sure to subscribe so you don’t miss an update.

Nguồn: https://shaarique.com/

Xem thêm bài viết khác: https://shaarique.com/game/

29 Comments

peko pekoyama

July 6, 2020

spoilers ahead!!

WHY DID KAI AND JOE DIE AT THE SANE TIME THEYRE MY FAVORITES AND IM JSUT CRYING SO MUCH OMG :(((

Reply

School Idol Memes

July 6, 2020

Kai definitely gives me Kiyo vibes.

Reply

Jane

July 6, 2020

Me: Playing along with the video happily

Joe dies.

Also me: starts tearing up

Reply

God Dammit No

July 6, 2020

When I was first playing, I immiedately knew the click button was fake, and it'll just make joe suffer longer >0<

Reply

Angie Yonaga

July 6, 2020

I love the crazy characters, Sou definately lives up to my expectations. He is also like a combination of Nagito and Kokichi UvU

Reply

sneep snorp

July 6, 2020

YOUR SOU VOICE IS SO ON POINT??? LIKE IT SOUNDS LIKE YOU COULDVE VOICED HIMFBFJRHHRE

Reply

Bunnygirl

July 6, 2020

It's scary how perfect you do sous voice or is he faux sou? lol

Reply

uwupleb

July 6, 2020

watching this for the 10th time this week just to cry and bawl my eyes out over kai

Reply

Cherry Moon

July 6, 2020

Damn this hurts, feel like more hurt than DR

Reply

Tiara

July 6, 2020

sou is kokichi but with beanie

Reply

Clearly Extraordinary

July 6, 2020

I dunno why but Johne's voice acting on Sou reminds me of Nagito and the way Sou acts in the trial reminds me of Kokichi. Oh no….

Reply

Just Blaze

July 6, 2020

Kai is a champ

Reply

Lvnae

July 6, 2020

I love your Kai and Sou voice, even as Nao you do a pretty amazing job… I'm impressed!

Reply

Milktea Xd

July 6, 2020

Whyyyyyyy joe I’m crying joe is my favorite character

Reply

Milktea Xd

July 6, 2020

Sou is literally kokichi

Reply

tea

July 6, 2020

24:02 : my teacher everytime he tries to pronouce my last name and just ending up by calling me Emily 👁👄👁

Reply

Amy Yop

July 6, 2020

Kai is the Sakura of yttd

Reply

Amy Yop

July 6, 2020

NOOOOO JOE!!!!

Reply

Amy Yop

July 6, 2020

Is it bad that I didn’t understand anything? Like at all? I’m dumb. Why would people want to vote for the sage?

Reply

DragonaxFilms

July 6, 2020

I called Sou discount Nagito in the last video's comments, but he's starting to remind me more of Kokichi now xD

EDIT: also that might be the single greatest implementation of a quick time event ever.

Reply

I am totally kyle •

July 6, 2020

WHY THO

Reply

Tomorrow

July 6, 2020

Is no one going to talk about how the voices are actually really good. Like, he could become a voice actor, no cap

Reply

zülal belkaya

July 6, 2020

Kai's voice similar to Korekiyo's voice….Damn!

Reply

Nithiena O3O

July 6, 2020

me: (looking at Kokichi and looking at Sou) You two are lying little douches and I hate how much i love you.

Reply

Fyorr

July 6, 2020

That feeling when both of the dudes you thought were cute both in Chapter 1…

Rip my baby bois

Reply

jo momma

July 6, 2020

I liked Sou before. ):

Reply

Tucker Fucker

July 6, 2020

johne getting excited
“OOOH OOOH, TELL ‘EM TELL ‘EM!”

Reply

Sou s the name

July 6, 2020

I love how he uses his Korekiyo voice for Kai lmao

Reply

Chibi Heartful

July 6, 2020

Wait so lemme get this straight. Commoner have no rights, Keymaster lets everyone die, Sacrifice lets everyone die but one person, and Sage allows people to be safe, right? So if people picked Sage, only the Sacrifice dies? Am I getting this wrong? I’m new here I’m sorry

Reply

Leave a Reply